haal uit het leven wat erin zit

haal uit het leven wat erin zit
neem je eigen lot in handen

dinsdag 6 april 2010

druk , druk, druk, druk......

Bijna, ja bijna was ik alweer vergeten hoe je ook alweer een blogje moet schrijven en aanmaken, zo lang is het alweer geleden sinds ik een blogje schreef. Overmatige drukte zowel op het werk als thuis leidde ertoe dat ik nauwelijks nog toekwam aan het lezen van blogjes, laat staan er zelf eentje schrijven. Wat is er sinds de laatste blog eigenlijk allemaal gebeurd: Ik heb in Uden 35k van de BMUT2010 meegelopen samen met het dreamteam Paul, Sibilla, Theo en Hans.

Nadat we wat koolhydraten hadden gestapeld en we ons 'wetenschappelijk' experiment waren gestart (35km lopen met een leffe in de maag) liepen we uitzonderlijk soepel mee in de groep. Onderweg gebeurde er nog van alles: er viel iemand, Martine sneed met een stanleymes in haar kleine teen alsof ze vloermat aan het bijsnijden was en Tiny voelde zich weer eens een jonge god die voor geen slagboom aan de kant ging. Na een overheerlijk diner bij een lokale Griek reden we huiswaart met een enorm leuke ervaring rijker.

Afgelopen woensdag, eind maart was het, gingen we met de gemeente met een grote bus en 65 personen naar Neeltje Jans. Wat een loopfeest had moeten worden werd helaas een teleurstelling. De wind was zo sterk dat de grote feesttent bezweek waardoor de loop werd afgelast. Overigens had ik toen wel al gelopen en was ik trots 4e in mijn categorie.

Nu zit ik in de week voorafgaand aan de marathon, dat is nou weer typisch zo een week waar ik zenuwachtig van kan worden. Niet of nauwelijks lopen, constant honger door de koolhydraatverslaving en toch opletten wat je eet; toeleven naar die ene dag in het voorjaar waar al die ontberingen in de sneeuw voor zijn doorstaan. Aanstaande zondag is het dan zo ver, dan loop ik voor het eerst in mijn leven een echt grote marathon, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.

2 opmerkingen:

Tiny zei

Kohlhydraten stapelen!! Experiment geslaagd;-)

Ger Vonken zei

Veel succes Zondag !!

grtz GER