haal uit het leven wat erin zit

haal uit het leven wat erin zit
neem je eigen lot in handen

woensdag 31 augustus 2011

Ik Win ook nooit wat....

Behalve deze keer dan. Ik heb er een van de 4 gewonnen een ticket voor de eerste Sint Pieter Trailloop. De link kreeg ik niet werkend dus wil je even kijken dan zal dat via copy paste moeten, maar ja je moet er wat voor hebben toch?!

http://www.sportingmaastricht.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=76&Itemid=472

Als je de tekst mag geloven ga ik een bijzondere tocht door het Maastrichtse en Luikse land tegemoet. Een leuke krachtproef in de nabije omgeving, dat mag je niet missen als Limburgs trailliefhebber. Na 25 september zal ik zeker een stukje op dit blog presenteren en natuurlijk gaat een van de loopmaten Roland Ettema ook weer mee. Dat wordt dus minstens net zo leuk als in La Roche en Ardenne

2 opmerkingen:

Tiny zei

Als streekbewoner moet je daar wel van start!

ruud zei

Ik reken erop dat het zeker weer een mooi loop-avontuur wordt