haal uit het leven wat erin zit

haal uit het leven wat erin zit
neem je eigen lot in handen

zaterdag 3 november 2012

Tattoo

Vandaag heb ik een tattoeage laten zetten op mijn linker bovenarm. Ik liep al jaren met het idee rond om een keer iets op mijn arm te laten zetten maar miste nog iets moois waar ik ook voor 100% achter kon staan.
Uiteindelijk ben ik gaan googelen heb ik een paar leuke ontwerpen van marathons gezien en heb ik er twee gecombineerd. Het resultaat vind ik zelf bijzonder mooi, de voet als symbool voor de loper, de rode banen staat voor de weg die je vervolgt als loper en je ziet hier alles wat je al achter je hebt gelaten. Uiteindelijk natuurlijk ook de loper in een dynamische loophouding.

De man die de tattoeage op mijn arm zette vond het ook bijzonder leuk om te doen omdat het toch een ongewone tekening is. Iets wat je maar een keer maakt zei hij.

Het resultaat vanaf het begin. Eerst de tekening erop, dan de rode inkt en tenslote de zwarte inkt, het mannetje er nog bij.
Al zeg ik het zelf maar ik ben erg trots op het resultaat.



1 opmerking:

Kitty zei

Wel stoer hoor!
Ik kan me zo voorstellen dat het moeilijk is om de juiste afbeelding te kiezen.. zou ik niet kunnen!
Maar als je dan de perfecte hebt gevonden... Geweldig!