haal uit het leven wat erin zit

haal uit het leven wat erin zit
neem je eigen lot in handen

vrijdag 22 januari 2010

Het echte trainen kan weer beginnen

We schrijven vrijdagmiddag 22januari 2010 en na een lange lange periode van looptrainingen in de buurt waarbij de heuvels zo veel als mogelijk werden gemeden kon het er vandaag weer eens van komen. Met Paul had ik afgesproken dat we om 14.45 uur van bij mij zouden vertrekken en dat we een kleine twee uur zouden gaan lopen, niet te hard, lekker in de hartslag maar ook niet te vlak, gewoon lekker een heuveltje opzoeken en dan naar huis. Dus togen we via Bocholtz, Baneheide over het plateau naar beneden richting Eys. Eys is een pitoresque dorp, zeer geliefd door toeristen en ligt echt letterlijk in een gat. Eenmaal in Eys moet je ergens omhoog klimmen om er weer uit te komen. We kozen de Eyserweg, lekker een kleine 2 km klimmen naar trintelen en dan lekker uitlopen terug naar huis.

en omdat hardlopen ook en vooral een leuke en gezellige bezigheid is wordt er natuurlijk ook wat afgelachen, serieus gesproken en sinds ik twitter en meer blogjes schrijf ook nog gefotografeerd. Paul heeft zijn eigen bedrijg dus een beetje reclame voor zijn Astrix en Obelix bedrijf, hij werkt met menhirs (natuursteen) is dan natuurlijk niet verkeerd. Ik wil niet zeggen dat ik Paul van zijn beste kant heb gefotografeerd, het is wel de kant waar hij zijn eigen reclame heeft laten drukken. Het was weer ouderwets gezellig en ik hoop dan ook dat we nog vele keren onze duurloopjes samen kunnen doen.

3 opmerkingen:

Tiny zei

Zondag ook maar eens weer in Limburg een loopje gaan maken!!

www.giventofly.nl zei

En ze boden dapper weerstand?! Hihi......Menhir klinkt echt bruut, inderdaad net als in de film. Of in het boek. Keep up the good work!

Kees zei

Ik zie een paar mooie klimmetjes ... gaaf